På listen over de ti mest sette trailerene på YouTube fra april til juni, var det seks filmer, to tv-serier, og to videospill.

Der «Hercules», med alle nordmennene, karret seg inn på en tiendeplass med 4,2 millioner visninger, er det langt opp til toppen: Skytespillet «Call of Duty: Advanced Warfare» troner med 20,9 millioner visninger på sin avsløringstrailer. Det skriver Deadline.

Her kan du bidra med enda en visning:

Spillet har hanket inn Kevin Spacey – eller skal vi si Frank Underwood, karakteren Spacey spiller i «House of Cards». Figuren virker i alle tilfeller å være en slu og kynisk politiker, med makt.

– Demokrati? Demokrati … Demokrati er ikke hva disse menneskene trenger, eller en gang hva de ønsker. Amerika har prøvd å innsette demokratier i nasjoner i et århundre, og det har ikke fungert en eneste gang, sier Spacey innledningsvis traileren.

Utvikleren, Sledgehammer Games, har ikke bare lånt stemmen hans, men har gjenskapt skuespilleren digitalt etter beste evne.

Denne spillserien har salgstall som selv de største filmene kan se langt etter. Det første spillet solgte for over en milliard dollar (6,26 milliarder kroner med dagens kurs) – på én dag!

Tre millioner visninger bak «Call of Duty» fulgte tredje trailer for «X-Men: Days of Future Past». Et godt stykke bak følger avsløringstraileren for spilelt «Mortal Kombat X», deretter Netflix-serien «Orange is the New Black», sesong to, og på femteplass «Dawn of the Planet of the Apes».

Se dem her: